понедельник, 11 мая 2020 г.

 12.05
Тема: Організація власного дозвілля у вільний час.

Однією з головних проблем нашого шкільного життя  залишається організація дозвілля. Як зробити, щоб воно було і корисне, і цікаве водночас.
У народі кажуть: «Хто вміє працювати — той вміє і відпочивати». Вміння організувати своє дозвілля є показником загальної культури людини. Тому треба вчитися правильно відпочивати.
- Що означає «правильно»?
:  Правильно це наповнити свій вільний час цікавими, корисними для себе та інших людей справами. Не гаяти марно час, використовувати його для саморозвитку, самовдосконалення. Не лінуватися, не відкладати справи на потім.      - Мені б хотілося дізнатися, які улюблені справи є у вас?

Спочатку мені б хотілося дізнатися  ваш розпорядок дня. Учні записують у зошит свій режим дня .  
– А зараз я нагадаю вам  розпорядок дня школярів:

Дякуємо вам і продовжуємо. Сьогодні ми проводимо тренінг «Наше дозвілля». Пропонуємо вашій увазі результати анкетування «Свій вільний час я проводжу так».
фізхвилинка



Свій вільний час я проводжу так:


                                Кількість хв./год.
день
тиждень
місяць
рік
у дворі, гуляю з друзями




відвідую бібліотеку





слухаю музику




займаюсь спортом




піклуюсь про домашніх тварин




проводжу час з сім’єю




граюсь у комп'ютер




читаю




допомагаю по господарству




дивлюсь телевізор

























v Колективне обговорення
       Залежно від змісту діяльності систематизують наступні  види дозвілля:
·      спілкування (з батьками, друзями, членами родини);
·      спортивно-оздоровча діяльність (заняття спортом, руханка, тренування);
·      ігрова діяльність (ігри-естафети, ігри у колі, спортивні ігри, ігри в приміщенні) ;
·      відпочинок на природі (мандрівки, прогулянки, екскурсії);
·      розваги (перегляд телепередач, відвідини дискотек, слухання музики, комп’ютерні ігри
·      читання;
·      шиття, в’язання, моделювання, конструювання, фотографування, орігамі, макраме

·      участь у роботі громадських об’єднань, дитячих організацій.

Пам’ятайте : треба цінувати час, витрачати його лише з користю, ніколи не відкладати на завтра те, що можна зробити сьогодні. Це буде перший крок до створення свого  проекту організації дозвілля . Бажаю вам успіхів у його здійсненні.
(Учні читають та записують вислови)
*    «Ані дні наші, ані наше життя не можуть бути шляхетними й святими, якщо ми проводили їх, нічого не роблячи. Ніколи не повернеш втраченого часу, ніколи не виправиш скоєного зла» Дж. Рьоскін, учений.
*    «Прокидаючись вранці, запитай себе: «Що я повинен зробити?» Ввечері, перш ніж заснути: «Що я зробив?»». Піфагор, учений і філософ .   
*    «Єдине мистецтво бути щасливим – усвідомлювати, що щастя твоє у твоїх руках»  Жан – Жак Руссо, філософ.
*    «Коли людина не знає, до якої пристані вона прямує, для неї жоден вітер не буде попутним» Сенека, філософ.      
                                                                        

Комментариев нет:

Отправить комментарий