12.05
Тема: Організація власного дозвілля у вільний час.
Однією з
головних проблем нашого шкільного життя
залишається організація дозвілля. Як зробити, щоб воно було і корисне, і
цікаве водночас.
: Правильно – це наповнити свій вільний час цікавими, корисними для себе та інших людей справами. Не гаяти марно час, використовувати його для саморозвитку, самовдосконалення. Не лінуватися, не відкладати справи на потім. - Мені б хотілося дізнатися, які улюблені справи є у вас?
Тема: Організація власного дозвілля у вільний час.
У народі кажуть: «Хто
вміє працювати — той вміє і відпочивати». Вміння організувати своє дозвілля є
показником загальної культури людини. Тому треба вчитися правильно відпочивати.
-
Що означає «правильно»?: Правильно – це наповнити свій вільний час цікавими, корисними для себе та інших людей справами. Не гаяти марно час, використовувати його для саморозвитку, самовдосконалення. Не лінуватися, не відкладати справи на потім. - Мені б хотілося дізнатися, які улюблені справи є у вас?
Спочатку мені б хотілося дізнатися
ваш розпорядок дня. Учні записують у зошит свій режим дня .
– А зараз я нагадаю вам розпорядок
дня школярів:
Дякуємо
вам і продовжуємо. Сьогодні ми проводимо тренінг «Наше дозвілля». Пропонуємо
вашій увазі результати анкетування «Свій
вільний час я проводжу так».
фізхвилинка
Свій вільний час я проводжу так:
|
Кількість хв./год.
|
|||
день
|
тиждень
|
місяць
|
рік
|
|
у дворі,
гуляю з друзями
|
||||
відвідую
бібліотеку
|
||||
слухаю
музику
|
||||
займаюсь спортом
|
||||
піклуюсь
про домашніх тварин
|
||||
проводжу час
з сім’єю
|
||||
граюсь у
комп'ютер
|
||||
читаю
|
||||
допомагаю по
господарству
|
||||
дивлюсь
телевізор
|
v Колективне обговорення
Залежно
від змісту діяльності систематизують наступні
види дозвілля:
· спілкування (з батьками, друзями, членами родини);
· спортивно-оздоровча діяльність (заняття спортом,
руханка, тренування);
· ігрова діяльність (ігри-естафети, ігри у колі,
спортивні ігри, ігри в приміщенні) ;
· відпочинок на природі (мандрівки, прогулянки,
екскурсії);
· розваги (перегляд телепередач, відвідини дискотек,
слухання музики, комп’ютерні ігри
· читання;
· шиття, в’язання, моделювання, конструювання, фотографування,
орігамі, макраме
· участь у роботі громадських об’єднань, дитячих
організацій.
Пам’ятайте : треба цінувати час, витрачати його лише з користю,
ніколи не відкладати на завтра те, що можна зробити сьогодні. Це буде перший
крок до створення свого проекту
організації дозвілля . Бажаю вам успіхів у його здійсненні.
(Учні читають та
записують вислови)
«Ані дні наші, ані
наше життя не можуть бути шляхетними й святими, якщо ми проводили їх, нічого не
роблячи. Ніколи не повернеш втраченого часу, ніколи не виправиш скоєного зла»
Дж. Рьоскін, учений.
«Прокидаючись вранці,
запитай себе: «Що я повинен зробити?» Ввечері, перш ніж заснути: «Що я
зробив?»». Піфагор, учений і філософ .
«Єдине мистецтво бути
щасливим – усвідомлювати, що щастя твоє у твоїх руках» Жан – Жак Руссо, філософ.
«Коли людина не знає,
до якої пристані вона прямує, для неї жоден вітер не буде попутним» Сенека,
філософ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий