07.04 (1-А), 07.04/09.04(1-Б) №23-24
Тема: Режим харчування.
Тетянка: я вживала молоко, яйця, рисову кашу, салат з помідорів та капусти, яблука, мед.
Миколка: сьогодні я їв гречану кашу, рибу,рисову кашу, печиво.
Сергійко: я з’їв багато полуниці, яблук, горіхів.
Висновок: найбільш повноцінне харчування у Тетянки. У її раціоні були продукти різних груп – молочні; м'ясо, риба, горіхи; продукти із зерна, фрукти, овочі, мед.
ІІ . Основна частина уроку.
1. Бесіда з елементами розповіді.
Скільки разів на день ти їси?
3. Завдання :
5. Гра «Так чи ні»
Тема: Режим харчування.
1.Бесіда
- Для чого треба їсти?
- Чи є такі продукти харчування,
які тобі подобаються або не подобаються?
- Які продукти ви почали вживати,
коли довідались про їхню необхідність і користь для свого здоров’я?
- Що змінилося у вашому харчуванні?
- А чи дотримуєтесь ви режиму в
харчуванні?
- Кого з вас хвалили батьки?
2 . «Для чого треба їсти»
- Ми їмо, щоб мати багато
енергії;
- Ми їмо, щоб бути
сильними;
- Ми їмо, щоб рости;
- Ми їмо, щоб бути гарними.
3. Життєві
ситуації:
Визначте, чи є харчування найбільш правильне і різноманітне.
Визначте, чи є харчування найбільш правильне і різноманітне.
Тетянка: я вживала молоко, яйця, рисову кашу, салат з помідорів та капусти, яблука, мед.
Миколка: сьогодні я їв гречану кашу, рибу,рисову кашу, печиво.
Сергійко: я з’їв багато полуниці, яблук, горіхів.
Висновок: найбільш повноцінне харчування у Тетянки. У її раціоні були продукти різних груп – молочні; м'ясо, риба, горіхи; продукти із зерна, фрукти, овочі, мед.
ІІ . Основна частина уроку.
1. Бесіда з елементами розповіді.
Скільки разів на день ти їси?
- Їсти потрібно 4-5 разів на день
в один і той самий час. Якщо дотримуватися цього правила, то у вас завжди
буде хороший апетит, їжа краще засвоюватиметься.
- Їсти потрібно правильно, добре
пережовуючи. Нехтування цим правилом спричиняє шлунково-кишкові
захворювання.
- Під час вживання їжі не можна
відволікатися, займатися іншими справами. Це знижує апетит і погіршує
засвоєння продуктів.
- Не можна переїдати. Після
надмірного вживання їжі почуватиметеся ослабленими. Тоді не хочеться
займатися спортом, бігати, вчитися. Переїдання є причиною багатьох
хвороб.
- Дотримуватися режиму
харчування. Перший сніданок 7.00-7.30. Другий сніданок з 9.00-11.00. Обід
з 12.30-13.00. Полуденок з 15.00-15.30. Вечеря з 17.00-18.00.
- Вранці корисно споживати кашу.
Сніданок повинен бути ситним і гарячим.
- У школі слід обов’язково поїсти
після другого чи третього уроку.
- Бажано, щоб на обід було 2-3
страви.
- Полуденок необхідний, щоб
підтримати сили в середині дня.
- Найкраще на вечерю з’їсти
страву з овочів чи фруктів.
- Їжа має бути свіжою, багатою на
вітаміни.
2. Фізкультхвилинка.
3. Завдання :
Намалюйте ті
продукти, які потрібно вживати на сніданок, обід, полуденок, вечерю.
4. Чого треба вживати менше, а чого більше.
4. Чого треба вживати менше, а чого більше.
5. Гра «Так чи ні»
- Їсти потрібно 4-5 разів на день
в один і той самий час і їжа краще засвоюватиметься;
- Їсти потрібно правильно, добре
пережовуючи;
- Під час вживання їжі не можна
відволікатися, займатися іншими справами;
- Вживай менше їжі , багатої на
білки;
- Не можна переїдати;
- Дотримуватися режиму
харчування;
- Вранці корисно споживати кашу.
Сніданок повинен бути ситним і гарячим;
- Менше їж фруктів;
- У школі слід обов’язково поїсти
після другого чи третього уроку;
- Бажано, щоб на обід було 2-3
страви;
- Рідше вживай різноманітні
овочі;
- Найкраще на вечерю з’їсти
страву з овочів чи фруктів;
- Їжа має бути свіжою, багатою на
вітаміни;
- Більше їж солодощів та жирних
продуктів;
Комментариев нет:
Отправить комментарий