понедельник, 6 апреля 2020 г.

07.04 (1-А), 07.04/09.04(1-Б) №23-24

Тема: Режим харчування.


1.Бесіда


  • Для чого треба їсти?
  • Чи є такі продукти харчування, які тобі подобаються або не подобаються?
  • Які продукти ви почали вживати, коли довідались про їхню необхідність і користь для свого здоров’я? 
  • Що змінилося у вашому харчуванні?
  • А чи дотримуєтесь ви режиму в харчуванні?
  • Кого з вас хвалили батьки?
  •  
2 . «Для чого треба їсти»
  • Ми їмо, щоб мати багато енергії;
  • Ми їмо, щоб бути сильними; 
  • Ми їмо, щоб рости;
  • Ми їмо, щоб бути гарними.
     
 3. Життєві ситуації:

Визначте, чи є харчування найбільш правильне і різноманітне.

Тетянка: я вживала молоко, яйця, рисову кашу, салат з помідорів та капусти, яблука, мед.
Миколка: сьогодні я їв гречану кашу, рибу,рисову кашу, печиво.
Сергійко: я з’їв багато полуниці, яблук, горіхів.

Висновок: найбільш повноцінне харчування у Тетянки. У її раціоні були продукти різних груп – молочні; м'ясо, риба, горіхи; продукти із зерна, фрукти, овочі, мед.

ІІ . Основна частина уроку.

1. Бесіда з елементами розповіді.

Скільки разів на день ти їси? 


  1. Їсти потрібно 4-5 разів на день в один і той самий час. Якщо дотримуватися цього правила, то у вас завжди буде хороший апетит, їжа краще засвоюватиметься. 
     
  2. Їсти потрібно правильно, добре пережовуючи. Нехтування цим правилом спричиняє шлунково-кишкові захворювання.
     
  3. Під час вживання їжі не можна відволікатися, займатися іншими справами. Це знижує апетит і погіршує засвоєння продуктів.
     
  4. Не можна переїдати. Після надмірного вживання їжі почуватиметеся ослабленими. Тоді не хочеться займатися спортом, бігати, вчитися. Переїдання є причиною багатьох хвороб.
     
  5. Дотримуватися режиму харчування. Перший сніданок 7.00-7.30. Другий сніданок з 9.00-11.00. Обід з 12.30-13.00. Полуденок з 15.00-15.30. Вечеря з 17.00-18.00.
     
  6. Вранці корисно споживати кашу. Сніданок повинен бути ситним і гарячим.
     
  7. У школі слід обов’язково поїсти після другого чи третього уроку.
     
  8. Бажано, щоб на обід було 2-3 страви.
     
  9. Полуденок необхідний, щоб підтримати сили в середині дня.
     
  10. Найкраще на вечерю з’їсти страву з овочів чи фруктів.
     
  11. Їжа має бути свіжою, багатою на вітаміни.
2. Фізкультхвилинка.

 
3. Завдання :
  Намалюйте ті продукти, які потрібно вживати на сніданок, обід, полуденок, вечерю.

4. Чого треба вживати менше, а чого більше.
 

5. Гра «Так чи ні»

  • Їсти потрібно 4-5 разів на день в один і той самий час і їжа краще засвоюватиметься;
     
  • Їсти потрібно правильно, добре пережовуючи;
     
  • Під час вживання їжі не можна відволікатися, займатися іншими справами;
     
  • Вживай менше їжі , багатої на білки;
     
  • Не можна переїдати;
     
  • Дотримуватися режиму харчування;
     
  • Вранці корисно споживати кашу. Сніданок повинен бути ситним і гарячим;
     
  • Менше їж фруктів;
     
  • У школі слід обов’язково поїсти після другого чи третього уроку;
     
  • Бажано, щоб на обід було 2-3 страви;
     
  • Рідше вживай різноманітні овочі;
     
  • Найкраще на вечерю з’їсти страву з овочів чи фруктів;
     
  • Їжа має бути свіжою, багатою на вітаміни;
     
  • Більше їж солодощів та жирних продуктів;
     


Комментариев нет:

Отправить комментарий