24.04
Тема: Побудова дружніх стосунків.
Тема: Побудова дружніх стосунків.
Гра "Знайди відповідь"
·
Що таке
дружба?
·
Чи
багато у вас друзів?
·
Навіщо
потрібні друзі?
·
З ким ви
дружите?
·
Розкажіть
про свого друга чи подругу.
·
Як ви
познайомилися? Що вас об’єднує? Які у вас стосунки? Чи сваритеся ви?
- Що таке дружні
стосунки? (Дружні стосунки - це
доброзичливість, чуйне ставлення один до одного, взаємодопомога).
- Між ким можуть
бути дружні стосунки? (Дружні стосунки
можуть бути між друзями, однокласниками, членами команди, сусідами тощо).
- Як підтримувати
дружні стосунки? (Відповідь) .
- Щоб підтримувати
дружні стосунки, треба знати правила
поведінки з людьми.
Запам’ятайте деякі «секрети»:
v Звертатися до людей на ім’я. Не вживати
прізвиськ.
v Бути ввічливими, привітними.
v Допомагати тим, хто потребує допомоги. Бути
толерантними.
v Давши слово - тримати його, давши обіцянку -
виконати її. Ніколи не давати обіцянки,
якої не зможете виконати.
v Завжди говорити правду. Ні перед ким не
вихвалятися.
v Ні про кого не пліткувати і не нашіптувати.
Не робити вчинків, про які буде потім
соромно згадувати.
v
Уміти
себе стримувати, щоб запобігти конфліктам.
- Завжди пам’ятайте,
що поводитися треба так, як би ви хотіли, щоб поводилися з вами.
Від того, чи вміє
людина будувати свої стосунки з іншими, залежить її здоров’я та здоров’я
оточуючих людей. Якщо стосунки ґрунтуються на повазі, довірі, щирості,
взаєморозумінні,
тобто є дружніми, то це позитивно впливає на здоров’я. Якщо,
спілкуючись, люди ображають
один одного, псують настрій, сваряться,
конфліктують, то це шкодить здоров’ю.
Якщо ви з кимось
посварилися, подумайте, чому так сталося. Намагайтеся не ображатися
через
дрібниці, умійте прощати своїм друзям. Якщо ви винні - підійдіть до товариша,
попросіть вибачення.
§
Які
взаємини між учнями вашого класу?
§
Як ви
ставитеся один до одного?
§
Чи
поважаєте, розумієте, допомагаєте один одному тощо?
§ Чи, навпаки, ви сваритеся, ображаєте один
одного, не розумієте?
§
Як ви
ставитеся до своїх доручень, обов’язків?
§
Чи
допомагаєте один одному в їх виконанні?
§
Чи є у
вас спільні справи, захоплення? Які саме?
§
Які
стосунки мають бути у дружному класі?
§
Як ви
вважаєте, чи можна назвати ваш клас дружним?
§ Як ви думаєте, чи залежить здоров’я від
взаємин у класі?
Вправа «Скарби народної мудрості»
Слухання й обговорення вірша Олександра
Бродського.
Раз, два, три,
чотири, п’ять –
Став я друзів
рахувать:
Гриць, Мишко та
Ігорьок,
Два Миколки,
Васильок,
Та і це ще не
кінець:
В мене друзів
стільки всіх,
Що й злічити годі
їх!
Олександр Бродський
- Скільки друзів у
хлопчика?
- Перелічіть імена
друзів, які згадані у вірші.
- Чи багато у вас
друзів?
Слухання й обговорення вірша Оксани Сенатович
«Що це значить - не дружити».
ЩО ЦЕ ЗНАЧИТЬ - НЕ
ДРУЖИТИ
Що це значить - не
дружити,
Жити так - одинаком?
Не дружити - це
ходити
Не дверима, а
вікном.
Це без друга, без
подружки
На перерві у кутку
Розправлятись
самотужки
З апельсином
нашвидку.
Це дивитись, наче в
книжку,
Набік з видом
кам’яним,
А насправді
тишком-нишком
Роздавати штурхани.
В школі вчитись й не
дружити –
Це, повірте, все
одно,
Що, заплющившись,
сидіти
І дивитись у вікно.
- Як ви зрозуміли
зміст цього вірша?
- Хто ваші друзі у
школі?
|
Фізкультхвилинка
|
Закріплення нових
знань і вмінь.
.Відповідати на запитання.
Ø Якою має бути справжня дружба?
Ø Як має поводитися справжній друг чи справжня
подруга?
Ø Які ознаки дружніх стосунків?
Ø Розкажіть про своїх друзів.
Слухання вірша і
розучування мирилок.
Вірш І. Панасюк «У
дворі».
У дворі гуляли діти:
Інна, Таня, Коля,
Віта.
Всі дружили і
сміялись,
Раптом - всі
засперечались.
Хтось вередував і
злився,
Чимось хтось не
поділився,
А хтось ляльку
поламав,
Хтось машинку
заховав...
Ангел білий
прилетів,
Подививсь на
дітлахів.
І сказав: «Мирись,
мирись!
Тільки більше не
сварись!
Бо не хочеться
водитись
З тим, хто вміє
тільки злитись.
Нумо, діти,
посміхніться,
Чемні будьте й
подружіться!»
Мирилки. (вивчити)
ЧАРІВНА МИРИЛКА
Досить лаятись і
злитись!
Ну давай скоріш
миритись!
Геть, образа,
відійди,
Жде нас дружба назавжди!
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий